söndag 3 maj 2009

Pysslat lite på uteplatsen...


Foto: Emma Segerljung
under valborgshelgen. Det har ju varit underbart bra väder 20grader och sol varenda dag =).
På bilden ovan visar jag uteplatsen som är under tak, där har jag målat bänken som ni ser, svart och bytt tyg på den, satt upp tavlor, planterat lite murgröna m.m. Så förflyttningen från inne till ute har precis börjat =). Vill att det ska vara mysigt och grönskande, när man stiger ut från vardagsrummet. Jag håller även på att tillverka ett brickbord som skall stå vid soffan/bänken. Bloggar om det senare...



Den andra bänken som står mitt emot den andra har oxå blivit målad svart. Nu saknas bara en matta här... får se om jag finner någon passande.




En början till någon slags grönskande hörna. Hoppas alla ni läsare haft en bra helg!

Inga kommentarer: